Stargate Atlantis

Har legat i sängen större delen av dagen och fortsatt titta på Stargate. Har en snäll vän som brände massa skivor med både SG-1 och Atlantis inför sommaren. Kan inte säga annat än att jag har ytterligare ett skäl att avguda min macbook och att jag verkligen är totalt fast i den serien. 

Har försökt vila och sova så mycket jag kan för att orka med nattjobbandet som börjar ikväll. Men man känner sig otroligt asocial men det är väl saker som man får svälja helt enkelt. Ska äta lite och duscha och sedan lite efter nio är det dags att bege sig av. På ett sätt ser jag fram emot att jobba natt för jag trivs allra bäst med det. Men på ett annat sätt är det inte lika kul men det är bara för att jag vant mig vid de stora luckorna ledighet som jag haft på sistone. Jobb, spela roll vilken tid på dygnet, är alltså knappast önskvärt. Men måste jag välja jobbar jag hellre natt än dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0