Tråkig "semester"

Jag blir så jävla sur på det här jävla vädret. Vaknade och tänkte ta den där morgonpromenaden som uteblev igår pga regn och så öser det ner redan nu. Om det är såhär hela sommaren kommer se ut är det väl dags att köpa lite snygga regnkläder så man överhuvudtaget kan vara utomhus. Eller ligga i sängen resten av sommaren med älsklingen. Har ju faktiskt massa Stargate/ Stargate Atlantis-avsnitt som Per bränt till mig att titta på. Frågan är väl om det kommer ta hela sommaren att gå igenom - don't think so.
...Apropå Stargate, blev helt lack på att Daniel "dog" igår och på ett sådant halvtarvligt sätt. Tråkigt. Såg typ halva avsnittet av Men in Trees bara och tänkte att jag tar igen det nästa vecka men det var säsongsavslutning så nu är jag helt förvirrad. Jag måste sluta titta på TV.

Måste till pappa idag och mata katten och funderar på om jag ska sova över där. Måste ju annars ändå åka dit igen imorgon bitti igen. Lite nostalgi sådär fast jag har hela lägenheten för mig själv. Pappa är på resa med sin tjej och syrran är på Roskilde. 
Mina katter klarar sig, de har sällskap - de har varandra. Men gammelkissen hemma hos pappa är ju helt ensam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0