Ännu en dag som nattare - sömnlös

Känner mig en som urvriden trasa. Yummy. Har ingen ork överhuvudtaget och efter jag äntligen tagit mig hem från jobbet imorse löd planeringen såsom så att jag skulle falla i koma men istället låg jag halvt vaken, halvt i dvala ett par timmar. Sov ca en timma och nu är det up and at them för jag måste göra mig i ordning för att äta söndagsmiddag hos farmor. Inget emot middagar hos farmor om det inte råkade sammanfalla med att jag ska jobba natt inatt igen. 

Var ju på stan igår och försökte förgäves shoppa lite sommarkläder. Hittade lite på Indiska, en svart skjortklänning och ett mörkgrått linne. Jag är så jävla värdelös på att handla kläder till varmare årstider, inte nog med att jag svettas som en jävla gnu, jag känner mig obekväm i precis allting. Nästan. Förutom en klänning som naturligtvis var slutsåld i min storlek. Nåja, linnet var skitbekvämt men inte snyggt och skjortklänningen glömde jag hos pojken men den var okej. 
Köpte två böcker också som jag är nästan helt klara med redan nu, mitt bokmalande har kickat igång ordentligt och nu är all kurslitteratur bannlyst tills augusti!

Dagens irritationsmoment:
Jag älskar svart. Jag är den sortens flicka som oftast slösar alla sina pengar på smink och skor och går klädd i hyggliga svarta baskläder. Min skosamling är min älskling (förutom mac:en och katterna)...och eh. min faktiska älskling. Men svart och jag och sommar går inte ihop. Jag HATAR det!
Why? Ett enkelt ord: rövsvett - djävulens påfund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0