Det borde vara olagligt att vara uppe såhär tidigt

Uppe vid fem för att kunna vara på jobbet vid halv sju. Ljudet av regndroppar var inte särskilt upppiggande.  Jag som alltid promenerar till jobbet får ta bussen i stället. Lite tråkigt med tanke på att det är den enda motionen jag skulle fått idag.

Glömde nämna en annan trevlig sak som hände igår också - min syster ringde när hon var ute på shopping och hon hade sett en tröja med marilyn monroe på och då hon vet att jag älskar henne köpte hon tröjan till mig (var dock i en liten storlek) så får se om jag får på mig den annars åker den upp på vägen alternativt att jag klipper ut trycket och använder det till något annat. Ibland är min syster väldigt snäll!

Frukost hemma: Banan och halva paketet körsbär som jag köpte igår.
Planerad frukost på jobbet: Havregrynsgröt med banan och russin och en kopp te med honung. (Är superhes och rosslig i bröstet, fan har inte råd och tid med att vara sjuk!)

Lina landar idag! Jippi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0