En komplettering till SOMMARLOV!

Överlevde natten, som var fruktansvärt lugn, inte särskilt mycket att göra och helt okej saker på tv som underhållning. Ibland gillar jag mitt jobb, verkligen. Ska strax läsa igenom hemtentan och sedan maila den till föreläsaren med en bön om att han tar emot den via mail så jag slipper hypa upp mig i två timmar för att orka vänta tills expeditionen öppnar för att lämna in den i pappersformat. Ska försöka ynka mig lite, har ju precis jobbat natt och är på väg att bli sjuk igen.
(Frågan är om jag blev helt frisk från förra omgången?)

Nytt:
De har utökat tvättiderna i tvättstugan, så nu finns det tider dygnet runt, förr kunde man senast tvätta tills ett på natten, nu finns det tider 01-04 och 04-07 också. Väldigt bra, i synnerhet som dessa tider aldrig lär bli bokade vilket är nice när man ska paniktvätta eller lagom tills jag vänder min dygnsrytm i juli när jag bara jobbar natt på schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0