In my glasscoffin I am waiting

Juliette and the licks "I can hardly wait" spelar i bakgrunden och trots gårdagen är jag inte ens det minsta bakis. Blev hyggligt dragen men inser att en god middag innan och flottig hamburgare efter gjorde mycket.  Började med förfest hos M och den första ordentliga invigningen av min 60 %-iga Koskenkorva som införskaffades på metalkryssen. Fruktansvärt lättdrucken och sätter spinn på huvudet nästan direkt.
Efter detta var det dags att göra entre på Rockbaren och den kalla ölen har aldrig smakat godare. Hade jävligt roligt men om det berodde på sällskapet eller alkoholen i blodet låter jag vara osagt. 

Planen för idag ser ut såsom så att jag, pappa och syster ska bjuda farmor och farfar på födelsedagsmiddag på ett grekiskt ställe. Jag fullkomligt älskar grekisk mat och vill jag hinna in i tid är det nog dags att göra sig i ordning. (snart)
Imorgon är kommer älsklingens föräldrar och hälsar på och vi ska underhålla de i två dagar. Känns nervöst men samtidigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0