Lina kommer på Sverigebesök!

Fick ett mail från Lina, hon kommer hem till Sverige nästa vecka och stannar en hel vecka! Ser fram emot det som satan. Speciellt nu när hon stannar en rejäl stund istället för typ två dagar. Tycker om flickan mycket men hennes tidigare besök har mest innburit att man träffats på någon krog någonstans, en gigantisk grupp dyker upp och vips så är man tjugo personer som slåss om hennes uppmärksamhet. Lite tråkigt i längden.
Som tur är så är hon här halva min lediga vecka så jag kommer ha massor med tid att hitta på kul saker på!

Förvirrande just nu: Står i valet och kvalet om jag ska åka till Wacken eller inte. What to do?
En stor del av mig vill åka men den andra delen är inte säker. Plus att åker jag kommer jag behöva ge upp att gå ut och annat kul på hela sommaren i stort sett för att spara pengar. Dvs. är en festival värt mer än massa aktiviteter utspridda över sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0