Nattjobb kan vara bra...

...men när man väl somnat och blir väckt av J som ringer och försöker få med mig på några föreläsningar som ingår i HBTfestivalen som för tillfället är igång är det svårare än svårast att somna om. Skitsnacka med tösabiten är grymt roligt men jag hatar att jag inte pallar att somna om. Damn damn DAMN!
Så kommer jag vara onaturligt pigg i typ två dagar innan jag halvkollapsar av sömn sisådär lagom på en spårvagn eller dylikt, gärna någon förmiddag så folk kan döma ut mig som värsta trashalkolisten. Yum yum, me love my life.

Kommentarer
Postat av: Balbin

Asså! För att vara en så kallad negativ människa så gör du det på ett snyggt sätt.
//Balbin

2007-06-02 @ 14:59:04
URL: http://balbin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0