WACKEN OPEN AIR

I  år är det två år, TVÅ år sedan jag var på en festival och jag har sörjt/ sörjer detta faktum stenhårt. Men, jag har inte haft råd och det var varit blekt med resesällskap och naturligtvis säger M på telefonen igår att hon vill åka. Fan fan FAN!
Jag börjar räkna i huvudet hur i helvete jag ska få fram de fyratusen som det kommer krävas och såvida jag inte säljer min själ eller min kropp är detta företag omöjligt och jag är så jävla sugen på att åka. Jag kommer hata Tyskland om det regnar och jag kommer reta mig på det faktum att jag kommer få ont i ryggen, svälta (veganmat på en metalfestival existerar inte) och vara lika äcklig som om jag vuxit upp i ett träsk men JAG VILL ÅKA!

Band av instresse:
Moonspell
Lacuna coil
In flames
Dimmu borgir
Blind guardian
Amorphis

Om inte annat vill jag ha chansen att sitta drängfull på en ful solstol med min lilla maskot (Rune das fuhrer Gunnard) och dra dåliga skämt om alla förbipasserande tyskar. Möjligheten att ha samma äckliga strumpor i en veckan är en upplevelse som heter duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0