All work and no play makes Homer go something something...

...Crazy?
Don't mind if I do!

Dagen:
- Seminarie i skolan. Gick bra. Sista skoldagen. Efter en hemtenta och en salstenta är jag alltså fri, så fri som man kan bli med ett sommarjobb och ständiga ekonomiska bekymmer.
- Fika med älskling innan jobbet, fet grillad panini och halva av världens största chokladboll.
- Work work work. Lyckligtvis jobbade jag med C och E. Jag vet inte riktigt hur E gör det men tjejen är en gudagåva för hennes goda humör smittar alltid. Soft dag på jobbet annars - kollade Hitta Nemo och gick på långpromenad. Could have been much worse.
- Såg dokumentären om folk med typ hundra (15) barn. Helt jävla komplett galna.
----> Hem, time for: The search for the next doll. Helt jävla värdelös dokusåpa som jag är helt lost på, i brist på Top Model. (Sometimes I'm such a girl.)

Har gått omkring och hatat mitt hår, liiite, den senaste veckan. Topparna är superskabbiga och vilka produkter jag än slänger i det känns det bara sletet. Så jag gjorde som jag alltid gör, jag klippte mig!
Nej, jag gick inte in på närmsta frisörsalong och bad de klippa av allt, som jag brukar när jag flippar av rastlöshet utan jag ansade lite själv. Hm, är ganska nöjd. (Faktiskt!) 
...Har inte riktigt kommit fram till om jag ska säga något till älsklingen eller inte...än. Eller överraska honom imorgon. Så jag tänker inte yppa ett knyst tills jag bestämt mig. 

Dagens irritationsmoment:
Idioter som lyssnar på musik på bussen med deras mobiler och förgiftar alla andras öronen. Ojojoj din jävla lilla grunka i silver kan spela lika högt som en riktigt cdspelare och högtalarna i den är superpheta men det skiter jag i - hör jag miss fatty en jävla gång till kastrerar jag dig! SKAFFA HÖRLURAR!

Kommentarer
Postat av: Jag

Om man inte ska nämna något till någon, är det inte en bra ide att typ skriva något på internet då....

2007-05-31 @ 07:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0