Cause I'm just a girl

 Har knepat och knåpat med min blogg fram och tillbaka för att komma fram till att denna minimalistiska framtoning passar mig bäst. Alla bakgrunder såg bara grälla ut och de headers som jag påtade med kändes för flashiga för mig. Vilket är ironiskt för jag brukar vanligtvis gilla grälla och skrikande saker och lever efter parollen: more is more.

En lugn morgon utan pojkvän som tar upp ens tid så jag har haft massa ledig tid att göra absolut ingenting på: äta choklad till frukost, surfa i oändligheten, inte borsta tänderna och fundera på att gå till systemet. Karin kom förbi en stund också och lämpade av en del saker som hennes mamma skickat till mig; glas, kattmat och hängare. Småsaker som är tacksamma att få.

Är extremt taggad inför kvällningen, förfest och sedan ut och rumla runt på stan. Oh yeah, drunken oblivion here I come! 
Min ekonomi har på sistone minimerat mina utegångsmöjligheter till next to nothing. Student rimmar dåligt med dyr hyra och en dyrare skovana att upprätthålla. 

Dagens irritationsmoment:
Folk på internet som tillskriver sig rollen av små djur, typ katter eller hundar eller vargar och kommunicerar i varandras gb:s och forum genom små kommentarer som: *petar på dig med tassen* * lägger en fuktig nos i ditt knä* Etc. FFs!

Musikeufori:
"Hardly wait" - Juliette and the licks
...It's been so long, I've lost my taste, Say angel come, Say lick my face, Let fall your dreams...In my glascoffin, I'm waiting...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0