Morgonstund har fan ingen guld i mun

Förutom det faktum att jag är en ren kvällsmänniska så har det varit svårare att vakna på sistone, svårare än vanligt. Jag har någon slags knepig matthet i kroppen. Tror att kroppen signalerar att den är trött på att jobba och studera. När den här terminen är slut, om en och en halv vecka har jag studerat på universitetet i fyra år. Det känns som om jag började för hundra år sedan. Den personen är inte längre representativ för hur jag är. Som om jag genomgått en metamorfos, från barn till vuxen. 

Plan for the day:
- Äta frukost, fil och müsli.
- Göra mig i ordning och dra till skolan. Har gruppredovisning idag. I tre jävla timmar. Kommer vilja hoppa ut genom fönstret innan alla dönickar är klara.
- Skynda skynda skynda till jobbet. Kan inte riktigt säga på att jag är på humör för det... (Men när är man det egentligen?)
- Komma hem, falla i koma!?!

Musikeufori:
"Amour" - Rammstein.
...Jag skiter i vad folk tycker, Till är het och mina framtida barns far. Eller ja, han är iallafall det enda som är bra md Tyskland....förutom möjligtvis deras salladsmajonäs och Wacken open Air.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0