Piece of shit

Okej, fram tills malströmmen (sorry om jag avslöjar för mycket för er som inte sett Pirates ännu) var den bra och jag kände att jag kunde köpa storyn. MEN jag hatar när stora trådar lämnas oavslutade för att tanken är att  de ska göra en film till(Tydligen planeras sju stycken, låt storyn avslutas med värdighet?!?).
Jag är inget större fan av 'nu levde de lyckliga i alla sina dar'-slut, men det var ju inte såhär det skulle bli!?!
Och en av sakerna som hypades hela filmen, att släppa lös Kalypso sjönk ju som en sten. Eh jaha? Var det allt?
Jag gjorde två misstag: 
1) Ha för höga förväntningar
2) Glömma att det är en Disneyfilm a.k.a kassako.

Dumt slut, bra effekter, snygga scener, för mycket Sparrow-lallande (Eller alltså, fel sorts lallande - inte the good kind som återfinns i ettan) och Keith Richards kändes grymt onödig. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0