Utlämning hemtenta

Har kollat in tentan som lades ut på kursportalen exakt 9.00 och tappade genast all respekt för den. Not good. Man ska läsa igenom en bok som tar upp två sidor av en debatt, sedan ska man skriva en essä som först beskriver dessa två inriktningar samt föra en egen diskussion kring detta. 
Enligt min twisted hjärna är det för sent att åka till KTB nu (10.20)?!
Men jag borde. Å andra sidan har jag två dagar på mig nästa vecka och denna essä lär ju vara barnsligt lätt. Right?
Så om jag inte åker iväg och skriver, which I should, måste jag städa eller plugga till salstentan som är om en vecka. Hm. Städa eller plugga...
...Å tredje sidan hatar jag min äckliga lägenhet just nu. Svinstia über alles. Jag borde städa igenom den grundligt från topp till tå, inklusive diska och tvätta, sedan ta en lång härlig dusch och plugga lite lätt innan älskling kommer hem. 

Som vanligt är jag på ommöbleringshumör och lägenhetspyssel för:
1) Jag är UTTRÅKAD!
2) Jag borde plugga, alltså gör jag vadsomhelst förutom det, vad tar längst tid och är mest omständigt? MÖBLERA OM!

Funny stuff:
Jenna och Honey rumlade omkring och lekte men Jenna löper så hon tar varje tillfälle hon kan och gnider rumpan mot Honey. Flatkisse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0