You and me - we used to be together, everyday - always

Idag ska jag träffa en vän och fika och fönstershoppa lite. Min senaste besatthet gäller att äga den perfekta svarta jeanskjolen. Senaste jag köpte på cubus var en grym besvikelse - inte nog med att den sitter knepigt som satan över höfterna den går även ut efter rumpan och ser ut som en halvuppblåst ballong. Såhär i efterhand borde jag slösat de minuter det hade tagit att prova den men jag hade inte tid och det var ändå rea. 

Efteråt ska far min bjuda mig och syster på Pirates III som ingår i vår underförstådda familjeumgängesprincip - pappa bjuder på något roligt (gången innan var middag på ett grekiskt ställe) och jag dyker upp. Done and done.

Musikeufori:
"Only for the weak" - In flames.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0