All work and no play makes Nancy go something something...

Blev söndertjatad om jobb idag. Jag är bra på att säga nej men när det verkligen inte går utan sura miner trillar jag dit. Så nu ska jag jobba hela helgen (12-22) och även imorgon. Sucks big time. Visst, pengar är motiverande men vafan liksom. Som vikarie är det dessutom alltid samma visa: säger man nej för ofta går det åt helvete och man slutar få erbjudanden men säger man ja hela tiden har man till slut inget liv.

Tröstar mig med att tjejen som jag ska jobba med imorgon iallafall är hur trevlig som helst.

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, det är underligt att de inte kan acceptera ett nej på det där jobbet! Fast de kanske har lärt sig att du säger nej och sen till sist ja när de tjatar lite mer... De kanske behöver fler vikarier? Fast jag vet ju inte hur det fungerar nu.

Hoppas hursomhelst att det blir en bra jobbdag!
/E.

2008-04-18 @ 15:40:15
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se
Postat av: Nancy

E: De brukar inte tjata jättemycket längre fast å andra sidan tycker jag alltid det är tjat på vikarier, oavsett var man jobbar. Så har det iallafall varit på alla min jobb och det blev faktiskt en superlugn och skön dag så jag ska väl inte protestera egentligen :)

2008-04-18 @ 21:28:02
URL: http://negativenancy.blogg.se
Postat av: Elina

Ja, vikarier finns ju till av en anledning;-)

Gött med en lugn dag och ändå få in money! Har tänkt börja sälja lite på Tradera nu och ska be dig om lite tips och råd;-)

Kram
/E.

2008-04-18 @ 23:29:13
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0