And I dream of a place called home

Jag ska jobba natt igen och som vanligt känns det som om hela dagen försvinner (promenera för att kunna sova, sova, äta, göra sig i ordning ---> jobba). Det är dock tacksamma pengar och jag har ändå ingenting för mig idag förutom middag med M och ett besök på ICA. Tänkte roa mig med att byta ut musiken på mobilen dock till lite lugnare (känner för det idag). Pluggandet får stryka lite på foten idag: jag har ingen lust med att vara slut i huvudet och kroppen på jobbet senare. Not very interesting.

Dumma mig som tittade på Angel idag och fick denna låten i huvudet: (Evil youtube som har allt tillgängligt och kan föda mina besattheter! ... ignorera videon däremot, något dåligt ihopkok...)




Apropå besattheter, Fisherman friends i smaken: äpple/ kanel är totalt underskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0