Ode to Resorb

Denna underbara uppfinning som utplånade minnet av flera drinkar, shots och öl och bäddade ner mig så mjukt att jag vaknade utan huvudvärk. Det enda som fattas är att resterna magiskt förvandlas till en pizza, then I would be in heaven.

260095-204



Gladast över idag?
Jag hade rooooligt igår, som fan! Fem glada töser, några shots och hetsiga genusdebatter - it can't go wrong. Var pigg och glad fram tills jag somnade på spårvagnen med min svettiga panna mot fönsterrutan. Kom hem och terroriserade M med spritfabriksandedräkt, svaga puster av choklad från Snickersmumsandet, gapflabb och osmidiga kramar.

260095-206
Redo för djävulskap på vägen hem


Insikt: enda sättet att överleva krogen är uppenbarligen att gardera sig med söta flickor som en mur mot alla andra svin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0