Oh how I want to be free baby

260095-221
260095-222
260095-223
260095-224
Poserandes mitt i natten i min nymålade uppgång. Färgen skrämmer småbarn
om nätter - fruktansvärd! Uppenbarligen var målaren färgblind.



Även om jag kom iväg sent igår till förfesten och var opepp som en daggmask under regnperioden slutade kvällen ganska bra. Fick prata gott med vänner och dricka starka drinkar samt träffa syster i stan mitt i natten för akut förtärande av potatismos. Jag äter det med ketchup, hon med senap - rena barbaren. Min bästa vän Resorb har även sett till att jag kan förtära en delikat orgie av vitlöksmjukost och kex till frukost. Inget illamående här inte, idag är magen min bästa vän.

Frukostmusik:

Kommentarer
Postat av: malin

helloo, läste precis din kommentar i min blogg, åh vad svårt det blev att svara det här med plastikoperationer går ju att diskutera hur mycket som helst.


jag håller med dig i dina åsikter. en till som fixar och ändrar på utseendet destomer utseendefixerat samhälle. och alla plastikopererade och översminkade tjejer med gigantiska bröst tycker inte jag heller är rätt och snyggt. personligen är jag skitförbannad på det rådande samhällsidealet med plastikoerationer, dieter, smink och tillfixningar hittan&dittan.

men när det kommer till grava komplex...till mitt försvar här nu; jag hade verkligen inga bröst alls innan, hade jag haft ens en liten a-kupa hade jag varit nöjd men inte ens det fick jag, det handlade inte så mycket om stora eller små bröst alltså utan det handlade mer om bröst eller inte bröst alls. som jag skrev har jag haft hur mycket andra komplex som helst också men det är inget jag någonsin skulle rätta till, för det är ändå jag, att behöva bli kvinna på hela kroppen men aldrig få några bröst är en annan femma anser jag.

dessutom signalerar jag nog inte nåt onormalt utseende, jag brukar ha strl 36 på kläder och kommer max hamna på en b-kupa med mina implantat. :] visserligen gör jag väl det på ett sätt eftersom jag faktiskt ÄR opererad, men för de som inte vet om de skulle de nog inte tro att jag är det heller.

2008-04-28 @ 21:12:38
URL: http://nancyb0y.blogg.se
Postat av: Elina

Herregud, vilken färg!!

/E.

2008-04-29 @ 11:34:27
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0