Pensionär vid 23 års ålder

260095-200



Jag har aldrig varit en särskilt frusen person och har alltid varit ett stort fan av att håna min frusna far som alltid envisats med att bylta på sig värre än farmor. På sistone verkar några latenta gener kickat in för jag fryser - jämt. Den utdragna vintern har förvandlat mig till en värmefetischist av stora mått. Utan M hade jag antagligen delat säng med ett riktigt element istället för den mänskliga varianten. Poetisk rättvisa är en passade term och det suger. Ska inte synden straffa mig på min dödsbädd istället för nu?
Jag ligger för tillfället i sängen med mac:en (som värmer min lår sooo good) iklädd mysbyxor, linne, M:s stora morgonrock och invirad i duntäcket. A little too much?
Not really, detta är tydligen vad som krävs idag för att jag ska hålla kroppstemperaturen uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0