An adventure please.

Har inmundigat en överdrivet stor och god söndagsmiddag hos farmor och farfar (jag är gravid med småkakor, wienerlängd och sås) och tittat på Supertroopers.


Bästa delen av filmen!


Jag är rastlös. Folk förändrar sina liv kors och tvärs, antingen avslutas eller påbörjas relationer, folk flyttar och pippar ihop och föder nya knoddar och folk byter jobb och flyttar utomlands. För mig var sommarens största bedrift ehum, ja?
Det känns som om jag inte har något liv och längtar efter förändringar, trots detta är ändå jag vettskrämd inför tanken på att mina studier tekniskt sett avslutas till jul.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag ligger ljusår efter er i utvecklingen men jag förstår hur ni känner. Jag vill gå vidare men tanken på att vara färdig är än mer skrämmande.

2008-08-19 @ 22:05:53
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Nancy

C: Precis! Vad händer sen liksom? Arbetslöshet? AF? Slavjobb? Min erfarenhet av olika jobb hittills är att de erbjuder väldigt lite intellektuell stimulans...

2008-08-20 @ 11:53:37
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0