In the middle of a crisis

Jag har en livskris.

Ganska tråkigt att erkänna och lustigt nog handlar det inte om mina nyligen uppkomna linjer i ansiktet - utan det är en gammal klassiker: vad ska jag göra med mitt liv?
Jag antar att jag får vara nöjd med att jag lyckats studera (snart) 5.5 år på universitetet och har ett stadigt extrajobb och inte freakade ut direkt efter gymnasiet och drog ner till Sydamerika för att plocka apelsiner i tre år. Men det hjälper inte just nu. Efter en lugn och skön sommar är ångesten tillbaka. Att vara överarbetad är ändå okej, jag behöver inte tänka på jobbet, men nu? School's back. Fan.

Allvarliga tecken på förvirring: Gick med i Facebook idag, trots tidigare förbannelser - alas, I am overthrown!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har ju ett mål du strävar efter! So keep it up girl.



Och "drog ned till Sydamerika och plockade apelsiner i tr år" är klockren:-D Kan inte se mig dig göra det;-P



By the way har du blivit utmanad av Petter på hans blogg... http://www.petterkatt.blogspot.com



KRAM!

/E.

2008-08-06 @ 11:40:55
URL: http://elinakarsna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0