Motherfuckers wanna get with me. Lay with me. Love with me. All- right.


Gotta luv Peaches!

Tuesday:
Jobbade natten tills idag och kommer jobba inatt. Gårdagsnatten var dock väldigt trevlig, förutom ett pass med vakennatt var det även ett jourpass insatt. Min kollega som jobbade jourpasset var inte särskilt sugen på att sova så vi satt i köket till lite efter halv två och fikade och tjötade. Jag växlade mellan att baka mjölkfritt bröd och sitta vid bordet och äta sockerkaka. Natten kändes alltså mycket kortare då jag faktiskt hade sällskap till ca. 02.00. Dagen kändes betydligt längre, med M i skolan njöt jag av att ligga i sängen hela dagen, med diverse matrelaterade utflykter till köket. Har tittat på Marilynfilmer, sovit och spelat. Alliansen i spelet som är min tillfälliga besatthet bröts upp igår så nu har jag arbetat hårt (ha!) på att hitta en ny och samla information. Och lyssnat på musik förstås. Som Peaches. Som egentligen är too blipbloppish för mig men kan ändå inte låta bli att gilla en del av hennes låtar.


Kommentarer
Postat av: Maria

ÅH NANCY! jag har inte läst din blogg på ett tag och gjorde en genomkörare nyss. Faaaan vad vi är lika du och jag, det är helt sjukt att man kan vara så lik ngn som man aldrig träffat. Läser om att du gått med i facebook tillslut, jag gjorde likadant efter att ha gnällt om det i nästan ett år. Livkris - check. Nina Hemmingsson-kärlek - check. Indignation av att läsa anti-feministers inlägg i pseudodebatter - check. Kärlek till katter - check.



Men detta med anti-feminister. Man får låta dem vara. För sin egen mentala hälsas skull. men jag erkänner; jag surfar ibland in här www.parstrom.wordpress.com när jag känner att jag vill reta upp mig själv. Helt onödigt.



Åh åh! Fortsätt blogga, du är fanimig bäst! Blir glad av din blogg!



Mjau!!

2008-08-13 @ 13:17:57
URL: http://jatteintressant.blogspot.com
Postat av: Nancy

M: Underbar kommentar att börja dagen på!!! Att vi är lika måste ju innebära att det finns fler vettiga människor därute? (även om jag alltid tvivlat) :)



Jag erkänner: jag har plöjt stora delar av Ströms bok och tur var väl det, vilken halvakademiker som har lite tid kan såga de flesta av hans källor. De flesta rapporter han listar har blivit sågade av andra forskare - det säger en hel del!



Thanks!!! Apropå blogg, uppdatera din!!! :)

2008-08-13 @ 15:44:26
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0