Out and about on a thursday night.

Gårdagskvällen var den mest givande på ett tag. Gott sällskap, god öl, nice shoes, bra musik, nya människor och andra allmänna goda saker som gav kvällen guldkant. Blev även informerad om att min bitchighet är på ett all-time-low och att man nu kan ha mig i möblerade rum med olika bekanta utan sura miner. Vilket jag naturligtvis inte blir glad över att höra för jag känner mig som samma person som innan. Oavsett om jag är lycklig eller inte. Att jag är mer resonabel nuförtiden har ett visst sammanhang med att jag är tillsammans med en fantastisk människa (istället för ett jävla pucko) men också för att jag i en högre grad lärt mig att fejka social skills. Så, ärligt otrevlig eller fejkat trevlig?
Och yeah, jag har insett att mina ta-över-världen-planer bromsas kraftigt av att folk tycker att jag är otrevlig och aggressiv.

Jajaja, snäppet gladare kan jag kanske gå med på. (Haha).

Good shit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0