Utmaningen

Efter ha blivit utmanad av Petter:

Tre saker jag gör när jag vaknar:
1) Snoozar, vänder mig om och somnar om.
2) Muttrar åt M som vaknat av min klocka och försöker väcka mig.
3) Mixar en smoothie (gotta have one per day).

Tre saker jag måste ha under dagen:
1) Smoothie. Mat överhuvudtaget.
2) Ensamtid.
3) Tid att göra mig i ordning utan stress. Stress under mina morgonrutiner kan förstöra hela dagen.

Tre personlighetsdrag på mig:
1) Obstinat.
2) Gnällröv.
3) Neurotisk.

Tre saker jag ägnar mig åt:
1) Studera/ Jobba extra/ Slita.
2) Klämma på M och katterna.
3) Gnälla. (=andas).

Tre saker jag är rädd för:
1) Att ångra mina livsval på dödsbädden.
2) Getingar.
3) Att inse en dag att världen och mina käraste har utvecklats och förändrats medan jag stampar kvar på samma punkt.

Tre saker jag drömmer om:
1) Att få chansen att forska på universitet.
2) Resor - massor! I wanna see the world.
3) Allt och inget. There is so much and so little, which at the same time is everything to me, and also means nothing at all.


Kommentarer
Postat av: Elina

Kul att du antog utmaningen! Hade tänkt skriva till dig att P utmanat dig, ifall du inte sett det:-) Jag som utmanade Petter:-)



Kram!

/E.

2008-08-10 @ 18:15:49
URL: http://elinakarsna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0