Angst del två

Det värsta är att när jag väl kommer igång med bokjäveln visar den sig vara otroligt BRA! Vem hade kunnat ana det?
Karma igen, uppenbarligen. Har ju boken i elektroniskt format och well, 57 kapitel framför datorn är ingen barnlek så jag beställde den från bokus i en billig Penguinupplaga med kommentarer till. Något jag naturligtvis borde ha gjort för längesedan men gud, den här boken är BRA! (Mysteries of Udolpho av Ann Radcliffe)
... Och det känns ungefär lika roligt att erkänna och basunera ut det som när jag försöker förklara varför jag läst om Madame Bovary för många gånger för mitt egna bästa för folk som bara minns tvångsmatningen av franska författare i gymnasiet. Sooo good!

Hep, nu ska jag för övrigt trotsa mina inneboende bakterier och vädret för att möta upp M och kvällshandla lite mat för vårt kylskåp är pinsamt tomt, as is my tummy.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan inte hålla med om att man ska låta håret vila, mitt hår blir lika blont om jag bleker varje dag som om jag skulle vänta i mellan åt. Har blivit blond innan ;)

2008-02-27 @ 09:36:55
URL: http://youngandreckless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0