Att hitta motivationen

Har blivit svårare och svårare. Även om jag oftast gör allting som jag ska göra nu (och med råge) så har jag trots det en stund varje dag när jag bara vill lägga av. Skita i jobbet, skita i skolan och bara ligga i sängen. Stunderna tycks bara bli längre och längre. Me need something new. Det är dock sjukt att jag känner att jag behöver en förändring när jag precis flyttat ihop med M. Men det känns inte så. I slutändan var det bara ett väldigt bra beslut och jag kände mig hur säker som helst. Ingenting kan få mig att ångra mig. Vad jag däremot ÄR sugen på är en resa att se fram emot, en överraskning av något slag eller att få dränka mitt stackars lilla hår i någon ny färg (jag är trött på att vara blond men är samtidigt medveten om att jag skulle ångra mig som satan om jag färgade det nu). Vilket i-landsproblem.




Kommentarer
Postat av: Elina

Att träffa oss när vi kommer kanske kan vara något att se fram emot, även om det grå vädret kommer att bestå säkert ett tag till...? Behöver by the way nycklarna på fredag! Då ska vi städa;-)

Kramis
/E.

2008-02-07 @ 15:42:20
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0