Håglösheten

Har drabbat mig. Även om jag tekniskt sett fick sova ut inatt och hann med massor med vettigt igår känns det som om jag vill krypa tillbaka under täcket och sova i ett år. Det är inget fel på mig fysiskt sett men jag orkar bara inte. Det retar mig dock för jag har inget vettigt skäl att inte orka med någonting. Förutom gnällandet då. Jag kommer kunna gnälla på dödsbädden ända in i mitt sista andetag. Vanligtvis hade jag tagit en lång promenad med musik i öronen men vädret här uppe på förortens isberg är kallare och jävligare än i resterande av staden. Har ingen lust att bege mig ut bara för att överraskas av en regnskur en halvtimma hemifrån. För jag har inga praktiska kläder att ha på mig och det finns faktiskt jävligt dåliga väder. 
... Jag behöver göra något som piggar upp mig, jag vet bara inte vad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0