No jacket for me

Alltså, detta är ingen modeblogg och gudarna ska veta att jag är på tok för intresserad av skor och smink (girlie-alert) för att känna mig hemma i något annat än en svart basgarderob. I mitt tycke dvs, jag har dock lärt mig att vad jag upplever som "bas" eller "diskret" är ljusår från gängse uppfattning av dessa ord. Hursomhelst, jag har letat efter en jacka hur länge som helst, som jag vill ha i fejk-skinn (och har kompensationsköpt liknande modeller i andra material) för alla tycks tycka att svinnappa är det enda acceptabla materialet och hittade den - the jacket of my dreams:


260095-189



(forever21.com.)

Happy-pappy tänkte jag lägga in en beställning efter jag betalt räkningar för månaden och lagt pengar i matkassan men tji fick jag: plötsligt utgick alla storlekar och den enda som fanns kvar var small. Och jag är ingen small. Absolut inte, inte ens insmetad med vaselin och ett hoppfullt leende är jag en small och jackan skulle spricka spontant vid min åsyn. Bittert?
Mailade kundtjänsten, (hoppet lämnar en sist?) och fick veta att de sällan "re-stock-ar" vissa varor men jag var välkommen till min lokala affär/ återförsäljare. Om detta var omöjligt skulle jag hålla utkik på hemsidan i framtiden, who knows?!
... Alltså, hur jävla svårt ska det vara att hitta en sådan här jacka i fejkskinn och som inte kommer ruinera mig?

Kommentarer
Postat av: Elina

Ohh!! Nice:-) Hoppas att du finner en i din strl så småningom;-)

/E.

2008-02-26 @ 13:27:04
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0