Peter Tägtgren

Var en personlig favorit förr, men främst projektet Pain då inte Hypocrisy (även om en liten del fungerar där med) eller hans korta tid i Bloodbath. Läste idag att han hade blivit överfallen och misshandlad i Leipzig (jäkla tyskar!)
...Har dock inte spelat Pain på länge och var naturligtvis tvungen att sätta ihop en playlist som ackompanjemang (nu när jag spyr ur mig blogginlägg på löpande band). I övrigt har alltid Pain varit tusen gånger bättre på scen!
Den enda gången jag blivit besviken var när jag gick på en konsert (där pain var förband? minns inte) och Peter kommer ut avsides och står och kollar in det andra bandet som spelar och jag inser att grabben är en tvärhand hög. Hot yes (I luv skabbiga hårdrockare) men liten.

Tour blog!

Första videon/ låten jag såg/ hörde med honom:


...Förutom det uppenbara avsugningstemat (lyrics here) är låten ganska bra.

EDIT: Blev också naturligtvis gruvligt besviken när han klippte av sig det långa håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0