Pluggdag

Senaste tre idag ska mitt utkast lämnas in till min handledare och planen är att arbeta hårdare idag än trälarna in yorn days, men ganska bildligt talat då jag faktiskt bara sitter framför datorn och knattrar. Har spenderat minst 6 timmar per dag framför datorn hela veckan med skolarbete (utöver föreläsningar och litteraturplugg) och det är naturligtvis ingenting om man jämför med nördarna som bor framför sin burk men jag pallar det iallafall inte. Huvudvärk deluxe vaknade jag med idag också. 

Fredagen är dock utnämnd till min slappdag. Efter jag H gått igenom utkastet och jag skickat in det till handledaren ska jag träna tills jag stupar (jag behöver för att bli så trött att jag kan sova hela natten just nu) och sedan till ICA för att handla något gott att göra till middag, mer smoothieproviant och möjligtvis nytt te (har fika-besök som kommer på söndag). In the name of friday funderar jag också på att inhandla något extra gott.

Efter klockan tre idag kommer jag iallafall kunna slappna av för då är inte utkastet in my hands längre. Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0