Sunday night

Ibland undrar jag över hur mycket jag förlorar genom att inte resa runt som många av mina vänner. Sedan tänker jag att det faktiskt var mitt eget val att påbörja universitetsstudier. Denna terminen är nummer tio (fem år sammanlagt) och även om jag hittills inte har ångrat mig och känner mig synnerligen hemma i mina kurser och är till fullo akademifierad...I can't help but wonder. Men jag känner mig själv - jag längtar efter resor som jag egentligen är för kinkig för att genomföra. Såklart.
...Är dock fortfarande sugen på en resa till London i vår. Enkelt och precis lagom spännande.

M är sjuk förresten och kommer antagligen smitta mig. Not good. Jag har inte tid att vara sjuk... Eller att blogga. Men det kanske märks?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0