The girlfriend experience

TBA, som visades ikväll, är en dokumentär(serie?) som filmade en grupp tjejer på ett hotell i Venuzuela som erbjuder GFE. Jag som läser på tok för mycket kring/om obskyra ämnen där prostitution naturligtvis ingår vet att det står för: GirlFriend Experience. Hursomhelst, programmet alltså, vet inte om jag ska skratta eller gråta?!
Mina känslolägen växlar mellan äcklan till att jag faktiskt tycker att hela saken tangerar till tragikomiskt. Killarna betalar en viss summa och får välja en av hotellets tjejer som sedan spenderar nästan hela dygnet med honom som hans flickvän. Killarna kan byta tjej varje dag resten av deras vistelse eller behålla en.
Det som är mest löjeväckande är väl när en överviktig 50 årig amerikan står framför raden med tjejer och vill poängtera att han vill tillfredsställa tjejerna tillbaka. Jag trodde nästan att han skojade först...Seriöst?

Det som blir lite tragiskt är dock när vissa kunder hela tiden frågar tjejerna om de tycker om dem och om de är kära och dylikt. För 80 dollar per dygn (deras lön) har ju absolut ingenting med saken att göra.

Kommentarer
Postat av: Kom ihåg mig?

"Det som är mest löjeväckande är väl när en överviktig 50 årig amerikan står framför raden med tjejer och vill poängtera att han vill tillfredsställa tjejerna tillbaka."

Vad har det faktum att han är 50 & överviktig med något att göra?

2008-02-12 @ 09:54:56
Postat av: Nancy

Det mest löjeväckande var väl att han betalar för unga tjejer i hans dotters ålder och tror att han kan tillfredsställa de när han faktiskt betalar en kvinna för hennes sällskap helt på hans villkor oberoende vad hon vill.
Att han var 50 och överviktig var väl mest beskrivande då jag inte kom ihåg hans "namn" (alias). Även om jag finner dessa attribut i en sjukt löjlig kontrast till tjejerna som är väldigt unga och har jättesmå kroppar. Lite pappa-köper-barn.

2008-02-12 @ 11:51:03
URL: http://negativenancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0