Glamouren uteblir i förorten

Fönstershoppar, online. Det är ett underhållande tidsfördriv. Jag blir kär om och om igen. Att få äga vissa godbitar blir plötsligt lika med att andas. 
My latest crush:




Dock slår det aldrig fel, när jag väl har pengar blir knappa tiondelen av mina drömmar uppköpta och ägda. Jag har egentligen inte längre en särskilt spännande garderob. No wait, min garderob är späckad men jag använder i stort sett bara svarta baskläder såvida inte lockande utomhusvistelser a la FPP dyker upp. Jag har en teori om att mitt boende i förorten samt mitt arbete har hämmat mig. Att kliva på bussen uppklädd eller röra sig i området i liknande attiralj ger ungefär lika mycket uppmärksamhet som om jag hade varit naken. Och insmetad i drottningssylt. 

Och för övrigt så har jag Brittans "Piece of me" på hjärnan. Det är INTE okej.



Kommentarer
Postat av: Hosanna

Gillar stövlarna...fast hade nog föredragit att det inte var kilklack. Själv är jag ju en stilettklacksmänniska. Perfekt på landet när man är ute med barnen ;)

Jag läser ofta här men kommenterar inte alltid... om du nu ser mig smyga omkring...

2008-01-09 @ 15:23:17
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: Nancy

Jag gillar kilklackar mycket men tycker nog att (egentligen) är stilettklackar snyggare. Fast kilklackar kan vara snygga också och är lätta att gå i!

Kul med folk som läser mitt rabblande!

2008-01-09 @ 15:41:44
URL: http://negativenancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0