Jävla Tradera-användare

Öppnade inboxen imorse där en av användarna på Tradera hade mailat mig och frågat om en av de skor som jag säljer var äkta skinn och jag mailade tillbaka och sade nej, det var det inte. Har dessutom inte skrivit någonstans i auktionen att det är äkta skinn men men... Nu, en halvtimma innan auktionen går ut, har jag fått ett mail där det står att personen ifråga inte vill ha dem och hade tydligen lagt ett bud innan hon mailade mig. Skitroligt för min del. Visserligen är bud bindande enligt Traderas regler men personen ifråga kommer ju knappast betala bara för att reglerna säger det. Blir så trött. Kommer ju inte hinna få budet tillbakadraget av supporten innan auktionen går ut och det kommer bara sluta med att jag får lägga upp stövlarna igen. Jävla skit. Blir så trött på människor.

I mailet avslutade den ångerfyllda köparen med att hon faktiskt är ny på tradera. Jamen vad trevligt, att hon är ny hindrar henne knappast från att läsa (regler, auktionsbeskrivning m.m) eller att tänka (tänka innan jag talar och fråga innan jag budar). 

Ventilation indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0