Litterär hetsätning

Även om jag egentligen vet att man inte ska bege sig ut för lite shopping på lönedagen med resten av pöbeln pga de ökade riskerna gällandes sammanbrott kunde jag helt enkelt inte låta bli. Jag och Anette svirrade runt ett tag och jag lyckades hitta en hel del trevligheter. Detta är dock ingen modeblogg, och jag är lat, så ansträngningen att lägga ut bilder plus fullständiga beskrivningar reserveras för de riktigt vackra tingen som man hittar en gång i halvåret. Lyckades ta mig hem utan större problem och med endast en mild huvudvärk (feed me now). 

Något som dock förtjänar att listas är alla underbara böcker jag inhandlar och vräker i mig: (Hetsätning? Hetsläsning?)
Jeff Lindsay - "Darkly dreaming Dexter" (check!)
Jeff Lindsay - "Dearly devoted Dexter" (pågående)
Jeff Eugenides - "Virgin suicides" 
Virginia Woolf - "A room of one's own"

Med mat i sikte och musik i huvudet:


TaTa for now. (... kan förresten inte svika traditionen att gå ut och rumla runt med Martina även denna fredag. Trots att tidigt Ikea-besök stundar lördagsmorgon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0