Mama said

M har laddat ner alla Metallica-skivor på min begäran. Har tröttnat på musiken som jag hade innan på datorn så färskt blod är välkommet. De få skivor jag faktiskt införskaffade med Metallica när jag fortfarande köpte skivor regelbundet var för repiga för att lägga in på datorn. Jag är allätare när det kommer till detta band - både Load, Reload och St. Anger slinker ner utan problem tillsammans med resten. Annars brukar ju dessa skivor få hardcore-fansen att skrika sellouts lite extra högljutt. Nema problema. Jag har t.o.m förlåtit dem för Napster, som jag för övrigt älskade.
... Låten som spelas om och om igen idag medan flyttstädningen fortgår:


Metallica - Mama said

Never I ask of you
What never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave
[...]
Mama, let my heart go
Or let this heart be still

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0