Moving madness

Min och babes ihopflytt har faktiskt inte funnits i mina tankar särskilt mycket, på ett positivt sätt dvs. Det känns så löjligt lätt och naturligt så jag hade förträngt packadet, uppackandet, sammanordnandet av transport, sammanordnandet av folket, det obligatoriska bangandet, reservplanen, kartonginförskaffningen, tvättandet, omänskliga dammsugningen, flyttstädningen och naturligtvis utrensningen av min lägenhet, som nu ska bli vår. 
Och kattuslingarna måste stängas in i badrummet, nyckel till bommen måste införskaffas och eftersändningen måste beställas. 



image171

Efter allt det ska man komma överens om inredningen och inköpandet av nya saker måste också genomföras. Största problemet just nu: Min och Ms stora mängd böcker och min stora mängd av helt värdelösa gudomligt söta och vackra saker som belamrar de flesta ytor i lägenheten. Yeah, and the shoes. 


Kommentarer
Postat av: Caena

vännen, ska du bli sambo? va roooligt..
shit jag vet precis vad du menar, hä rsitter man och funderar över vad som kommer att måsta göras för att göra den "här" lägenheten beboerlig för oss två.. senare alltså..

ahhaa,, ang det du skrev hos mig, tja det ligger ju i framtiden, men vi planerar.. du får komma och köpa grönsaker hos oss senare.. eeh. blir nog uppåt landet dock.. =P

2008-01-14 @ 23:25:26
URL: http://www.10kvadrat.blogspot.com
Postat av: Elina

I know the feeling. Har just tagit mig igenom en sådan flytt!! Inte som er, eftersom vi är olika personer:-) Men allt som hör till flyttandet... Mycket att tänka på, mycket att stå i. Men när man sedan sitter där i den gemensamma sängen, som jag gör nu och bara njuter, då känns det fantastiskt skönt!

/E.

2008-01-15 @ 11:11:04
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se
Postat av: Nancy

E: Det är ju jätteskönt, när det väl är klart som sagt - men innan dess, puh!

C: Yeah, samboskapet here I come :)
Kommer inte kunna låta bli att retas lite för att ni kommer leva bonnelivet men det får du stå ut med. Jag lovar att göra det med ett leende!

2008-01-15 @ 13:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0