Nystart

Nya kursen börjar idag men arbetet med uppsatsen fortskrider. Har pratat med ytterligare en deltagare idag och fått skicka iväg ursäkts-mail för delar av min inbox har blivit raderade (?). Och jag kommer inte ihåg på rak arm med vilka jag har mailat och vilken information som kommit iväg. Svettas över att jag glömt bort någon. 

Flytten igår gick förvånansvärt smidigt. Två åk under tre timmar och pizza på det. Uppehåll i vädret och jag och J fick äran att slica sönder en gammal fåtölj (på väg ner till soprummet). Att förstöra saker har inte tappat sin tjusning. Sandkakor från när man är liten är bara utbytta mot större saker. 
Jag och M prioriterade att fixa routern igår så vi både kan surfa. Viktigt med internet ju. Köksprylar åkte upp på sina platser och kopplade in Ms tv och ps för att kunna kolla på film i sovrummet. Har lite ångest för att lägenheten ser ut som källarförråd med små vägar mellan kartongerna. Men kommer inte kunna fixa i ordning så mycket förrän extra bokhyllor blir inhandlade i helgen. Katterna är förstås väldigt förtjusta och ser lägenheten som sin privata lekplats. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Hehe, I know the feeling. Men jag tror inte det kan bli så mkt värre än min fd lya på 20 kvm fullastad med kartonger... Du skulle sett:-P

/E.

2008-01-21 @ 12:12:25
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0