På väg till jobbet

... Nästan. (Börjar tre)
Har hämtat ut två paket på posten idag och fick en trevlig morgonpromenad på köpet. Ett innehöll lite kläder och det andra mina mineralskuggor från EverydayMinerals. Är barnsligt förtjust i att få paket. Är nog en av anledningarna till att jag gillar att beställa över nätet - förutom det ofta resonabla priset. Studentlivet är ju inte fett. Även om jag jobbar tillräckligt för att jag och katterna ska ha det så bra som man kan utan att jag försummar skolan på kuppen. 

Frukost idag: Alvedon och havregrynsgröt. 
Frukostmusik: Queen "I want to break free". Fruktansvärt bra låt och lilla Freddan kunde ju faktiskt inte vara sötare i sin lilla lackkjol. 

...Oh how I want to be free baby...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0