Ångest inför framtiden


Uttråkad på jobbet.

Snart tar "semestern" slut (dvs. förberedelsen inför min elfte termin på GU börjar). I augusti är det dags att ta tag i rester och plita på min framtid (inte vidare roligt). Jag och Helena satt på Kellys igår och listade saker vi inte ville jobba med och kom på en ganska gedigen lista som toppades av telefonförsäljare och busschaufför. Men när det kom till vad vi faktiskt kan tänka oss att jobba med (samt är rimligt) blev listan kortare. Framtidsutsikter?

Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh, på mitt jobb blir jag inte uttråkad kan jag lova!:-) Jag STORtrivs, fast idag har det varit väl mycket att göra. Högsäsong och människor i kö HELA tiden... Men roligt har jag för det mesta och jag trivs så:-) Önskar det fanns året om!



Kramelikram!

/E.

2008-07-23 @ 16:23:16
URL: http://elinakarsna.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag antar att ni blev distraherade i ert snack om framtidsplaner;) Hhihihihi---NOT!

2008-07-23 @ 21:53:10
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0