Tio timmars slit senare

Tio timmar på jobbet och det var lättare idag, hör och häpna, jag börjar vänja mig. Dagen idag hade nämligen alla förutsättningar att vara grymt jobbig: jag, två hyggligt fräscha personal och många gäster som personalen aldrig träffat innan. Lyckligtvis trivs jag med att styra och ställa och delegera och personerna ifråga är väldigt roliga och trevliga vilket bidrog till en god stämning alla sinsemellan. "Roxanne" av The Police snurrade i huvudet hela dagen och efter att jag nynnat på låten hela passet gjorde jag det enda rätta och fortsatte med att repetera dängan väl hemma framför datorn (Dilanas version dock, som jag gillar tusen gånger mer än originalet). Hur man lever utan musik förstår jag inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0