Angst uber alles

Har varit tvungen att jobba och vara fejkglad och handskas med andras problem när jag har mina egna som bubblar inombords - inte helt olikt dålig indisk mat. Och det leder bara till att jag bygger upp en gigantisk klump av ilska inombords som jag helst av allt hade behövt träna bort. Träning som jag inte har tid med.

Toppen på isberget är naturligtvis att min handledare har lämnat utkastet i sitt fack för upphämtning imorgon - istället för att skicka tillbaka det elektroniskt med kommentarer. Vilket jag förväntade mig då jag mailade honom utkastet. Vilket han har gjort vid andra tillfällen. Detta meddelande han mig, ironiskt nog i ett mail, men utan att skriva varken bu eller bä om vad han tyckte. Vilket jag kommer noja om tills imorgon. I hate this day - JÄVLA SKIT!

Kommentarer
Postat av: Elina

Kanske du ska träna i alla fall och få ur dig ilskan, så flyter kanske resten lättare sedan?

Kämpa på!
/E.

2008-03-12 @ 12:09:01
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0