Coffee for brains

260095-198



En sak hade jag definitivt inte räknat med: att illamående skulle uppstå i magtrakten efter bara två ynka koppar kaffe. Försökte lugn magen med en kall smoothie men frågan är om jag får i mig fler koppar?
Nu när klockan är efter tre är iallafall min magiska gräns nådd. Jag brukar ju nattarbeta då och då och har lärt mig att fram till tre är det en strid att hålla sig vaken. Men efteråt vänder det och det blir istället jobbigt att försöka somna när man väl ligger hemma i sängen runt ättatiden efter avslutat arbete.

... Har gjort klart alla delar i uppsatsen förutom slutsatser. Är dock missnöjd med de flesta av avsnitten och har problem med att avgöra om det är noja eller om jag har en verklig anledning till att oroa mig. Kaffet lugnar knappast mina nerver om vi säger så. Right now it feels like I have coffee for brains.

Kommentarer
Postat av: nett

snaaart är allt över, lycka till!

2008-03-17 @ 08:35:41
Postat av: Elina

När jag jobbade natt tyckte jag det var lättare att hålla mig vaken fram till tre, men att det därefter blev svårt... Det var då jag började städa och greja, för att hålla mig vaken:-)

Fast värre var det när jag jobbade i nattpatrullen och skulle vara vaken större delen av natten och åka runt i en bil...

Hoppas du fick till uppsatsen till sist!

/E.

2008-03-17 @ 10:30:15
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0