Gentlemen prefer blondes

260095-199



Älskar gamla filmer och avgudar Marilyn så nattjobbet flöt på ganska bra igår natt när denna film visades på tv4 runt halv fyra. Har naturligtvis sett den innan men bra filmer ser man om och om och om igen.

Större delen av natten ägnades åt funderingar och olika påhittiga åtgärder för att hålla sig vaken. Så när jag försökte badda pannan med en kall fuktig handduk utan att smeta ut sminket gick hjärnan på högvarv. Jag fungerar ganska enkelt: när jag är upptagen med något (ex. en uppsats, ommöblering, en sjuk katt, en bra bok etc) upptar den saken hela min koncentration och livet flyter på. Men när jag inte har något som upptar min uppmärksamhet blir oviktiga saker viktiga och jag känner mig rastlös. It's not good, jag behöver ett nytt projekt för att inte bli galen och dessutom för att se till att jag håller tassarna borta från håret. Rastlöshet leder alltid till hårfärgsbyte och frisyrbyte. Men damnit, jag ska ha långt hår FFS!

Helt oviktigt grubblande sådär and yeah, jag är fruktansvärt uttråkad men lite öl och god mat på Kellys imorgon bryter iallafall tristessen that is tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0