Lets do the time warp again

The Time Warp




Remember?
Jag och J tittade på för mycket filmer som missförstådda tonåringar. Fullkomligt älskade Rocky Horror båda två (Columbia är min favorit!). Jag kan forfarande nästan alla sångerna utantill. Varför minns man alltid låttexter och onödiga citat bäst?
Chanserna är även ganska stora att vi
under viss alkoholförstärkning syntes dansandes Time Warp på alla goth-/ syntklubbar som gick med på att spela filmmusiken. Ah those were the days. Yes, filmmusik i huvudet idag.

My favorite part:


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

svar från min blogg: jag tycker precis som du. Vad är meningen med en big and beautiful kampanj när ändå modellerna ser sura ut och är klädda som hösäckar. Det är verkligen helt sjukt! jag gillar det inte alls! :(

2008-03-18 @ 23:59:29
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0