No life for me

Yep, det ser ganska torftigt ut på den sociala fronten för mig och det är helt och hållet mitt eget fel. Uppsatsen ska lämnas in den 17:e mars och fram tills dess är jag ganska bänkad framför datorn. Jag hade totalt förträngt vilket jävla petjobb det faktiskt är att få ihop allting till slut. Mina teori/TF-del envisas dessutom med att bara växa. GAH!
Jag har inte sidor till detta, i synnerhet inte när metoddelen är Himalaya-gigantisk. PANIK!
Resultatdelen ska vi inte ens prata om, jag och SPSS är inte bästisar, inte på långa vägar. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag hatar det programmet. Jävla skit. Och tabeller!
Tabeller är djävulens påfund. Indeed.
... Mitt jävla egna dumma påfund är naturligtvis att jag aldrig slutar gräva, jag följer referens till referens till, ja som sagt, tills jag har 1800 rapporter och artiklar som det ska skrivas om. Kan vara förklaringen till varför teori/TF-delen har nått ohyggliga proportioner. Damn me, damn everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0