That awful sound



Den efterlängtade lättnaden efter ha lämnat in uppsatsen har inte riktigt infunnit sig än. Men det är bara för att jag vet att den sista biten blev hastig och allting blev inte tipp-topp i de sista delarna (plus att jag glömde att klistra in de elektroniska referenserna i listan, damn, men de finns iallafall i noterna...). Småfel alltså. God I hate it. Jag tvivlar inte på att jag får G men fan ta mig som använder en sådan omständig (men spännande!) metod på en ynka C-uppsats. En utmaning är dock alltid en utmaning. Jag ser ingen mening med att arbeta med något tråkigt och vedertaget. Apropå tråkigt, fick en fruktansvärd magvärk idag efter allt kaffe som jag dränkte min magsäck med i natt. Im never drinking coffee again.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hmm, nej... mycket kaffe om natten är inte bra för magen!:-( Särskilt inte om du är van... Drick kaffe i "lagom" mängd. Kan rekommendera LatteMachiato på Fröken Olsson (de har olika typer av mjölk, även sojamjölk)- supergod! Mums.

/E.

2008-03-17 @ 23:07:21
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0