The Plan

Var ju inte att sitta dagen innan förberedelserna inför mitt och H:s föredrag i skolan om Amorina och bli klar över att det är 397 sidor som ska läsas (från 1822) och sedan även hälften av ca 600 sidor (från 1839). Eh det skulle ju vara en kort version och en lång version?!
Den "korta" är alltså 397 sidor?
Jävligt dålig marknadsföring. Fy fan. Jag som hade gjort upp ett litet schema idag och hade planer på att träna (which I need, spänningar någon?) men det lär jag ju inte hinna med. Fick även erbjudande om att jobba natt inatt vilket jag lätt hade behövt egentligen med tanke på cashflowet som för tillfället är lågt (i mitt tycke). En resa till London inom den närmsta framtiden ja tack. Måste vinna på lotteriet eller något. Nähepp, dags att försöka komma igenom 700 sidor nu då - tills imorgon. Som dessutom bara finns i elektroniskt form på datorn, I will go crazy soon. Ta ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0