To punish and enslave - friday night

Idag var det sista mötet med handledaren, kändes nästan lite episkt (i alla fall för min del) även om jag gissar på att stora delar irritation kommer utebli för oss båda hädanefter. Uppsatsen fortsätter ta form och jag har precis lagt ner en timma på att högläsa alla hittills färdiga sektioner för att hitta språk-och stavfel. Väldigt otacksamt och inte särskilt givande. Är dessutom övertygad om att jag missar ungefär hälften.

Efter ett antal timmar på biblioteket (min käraste vän) åkte jag hem för att panikstäda innan filmkvällen med J. Transformers i dvd:n och en väldigt god röd curry-gryta värmde magen innan en kall öl kylde ner den. Kändes lite purket att "köra" ut J sedan pga. mer uppsatsredigerande för min del. Det är ändå fredagkväll and time for rock and/ or roll?!
Or maybe not.

260095-196


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0